پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران به مناسبت هفته بهزیستی

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مازندران به مناسبت هفته بهزیستی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر فریبا بریمانی

مدیر کل محترم بهزیستی استان مازندران

در آموزه های آسمانی و اصیل دین مبین اسلام، پیوسته به احسان و دست گیری از کسانی سفارش شده است که به کمک و یاری، نیازمند هستند و همانا دستی که معبر نیکی باشد، دست خداست که از آستین خلق بیرون آمده است .

سازمان بهزیستی یکی از پرثمرترین نهادهای شکل گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به عنوان نهادی تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی، با حمایت از جامعه هدف، نگهداری از افراد دارای معلولیت و توانبخشی به آنان در حال ارائه خدمت به شریف ترین اقشار جامعه در سراسر کشور است.

 نامگذاری ۲۵ تیرماه به عنوان "روز بهزیستی " و تعیین هفته ای برای یادآوری ضرورت بهبود سطح کیفی زندگی اقشار خاص جامعه، بیانگر اهمیت جایگاه این نهاد حمایتی است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی پدید آمده است.

در این راستا" هفته بهزیستی" فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش و مجاهدات مردان و زنانی است که با تاسی از سیره ائمه بزرگوار و سرلوحه قرار دادن ایثار و فداکاری، دستگیر آسیب‌دیدگان اجتماع بوده و در این طریق از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

اینجانب چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی را به شما و همه تلاشگران خدوم این نهاد انقلابی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را در راه کمک رسانی به محرومین، نیازمندان و معلولین جامعه، در راستای آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان(ره) ، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

میثم معافی

مدیرکل کمیته امداد مازندران

کد خبر 112868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد